varför?

när allting gick åt helvete. din student. så många intryck så mycket på en dag. båda dina gamla sexpartners fick jag träffa samma dag. satt och såg på när hon trånade efter dig med sin blick. men jag vann hennes tycke och nu kan hon inte säga något. ingenting alls. din gamla flckän har jag alltid tyckt illa om men fick inte veta att det var hon förens då. någon tog mig på rumpan och allt gammalt sköljde över mig. det ställe där jag har kännt mig trygg bara försvann. alla kan göra vad fan de vill överallt. även om du är med, även om jag inte är i göteborg. nu är jag instabil igen. jag klarar inte mycket alls nu. du vill så gärna förstå, men det går inte riktigt. jag skällde ut ditt ex eftersom hon är dum i huvudet och sa att hon nte dömmer mig. vad fan skulle hon ens kunna döma mig för? det är inte jag som gömmer mig bakom ett förhållande där jag är utsatt. det är jag som säger till och skriker när någon gör mig illa. och om du inte kan det så är det fan du som är illa ute och det är jag som ska döma dig.

den där klappen på rumpan var droppen. det som fick bägaren att rinna över. vad FAN är det ni vill mig? varför ska jag alltid bli utsatt för sånt här? varje vecka är det någon som ber om att få kyssa mig, ber om sex, tar mig på obehagliga ställen. runkar framför mig. vad fan har jag gjort för att förtjäna detta? jag känner mig inte säker någonstans. jag är så nära på att bara ta tåget till norge, även om jag ska cykla dit med dig nom de närmsta dagarna. jag är så nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback