hallå, kommer du imorgon?

"hallå, kommer du imorgon?"
nu är jag ett pussel. varför vill han ha mig på sin första riktiga djgig när han bara går förbi mig gång på gång?
"vill inte stänga den dörren" - har det något med mig att göra?
jag ska svara imorgon, när du är inloggad på fb. jag vill ha lista och min nya fina pojke som ser ut som om han skulle va min bror med mig, så att jag måste tänka bort hur din hand bränner igenom tröjan. jag vill inte göra något dumt. för det skulle jag bara ångra, SÅ JÄVLA MYCKET. även om jag tänker på dig varje natt innan jag somnar. passionen var så stark. behöver mer än fingrar för att släcka den lusten. behöver dig till det, men bara det. inte till något annat, du gjorde mig svag din jävel. kyss mig då för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback