bitmärken på brösten

när jag vaknade imorse hade jag dina muskulösa armar om mig. jag tänkte tillbaka på gårdagen och log. god middag med massa vin och öl. efterklang och du tog tag i min hand, efter applåderna hittade du tillbaka och under sista låten kysste du mig. hand i hand mot andra lång, lite fler pussar och mer öl på hak i majorna. någon tyckte att vi skulle flytta ihop eftersom vi såg så kära ut. sen sprang vi hem och du drog ner mig i soffan när jag ville dansa, sen var jag fast. kyssarna blev intensivare och händer letade sig in under kläder. du smekte mina bröst och vi glömde helt bort att det var en till i lägenheten. vi vaknade upp ur vår llla värld när vi märkte att han hade lagt sig. du frågade om vi också skulle gå och lägga oss. jag nickade och gick till toaletten för att sminka av mig. när jag kom tillbaka satt du på sängkanten och väntade på mig. du grep tag om mig och helt plötsligt låg jag på dig och du tog av mig min klänning, jag knäpte upp din skjorta och tog av mig min bh, dina byxor var borta och likaså mina strumpbyxor. naffsande i öron, kyssar överallt, bitmärken på brösten, smekningar och djupa kyssar. du bollade med mig på ett helt genialiskt sätt och jag kände mig lätt som en fjäder intill din oerhört vältränade, vackra kropp. helt plötsligt satt jag gränsle över dig och jag kände av hela dig genom dina kalsonger, men inte mer än så.
får fortfarande fjärillar i magen när jag tänker på det, det var längesen jag upplevde sådan passion och nu är jag helt ställd. vill vara med dig i din säng nu. vi ses på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback